Sidor

måndag 16 juli 2012

Sommarutlottning - kortfodral

Så här mitt i juli tänkte jag passa på att ordna en liten utlottning. Vinsten är den här gången ett kortfodral i valfri färg! Kortfodralet är utmärkt när man ska på fest med liten handväska, när man springer på snabbt ärende utan handväska och istället förlitar sig på sina fickor, när man är stolt ägare av visitkort som man vill förvara så att de inte skruttas sönder osv. Användningsområdena är oändliga :)


Vill du vinna ett kortfodral? Lämna en kommentar där du skriver vilken färg du skulle vilja ha ifall du vinner, gärna varför just den färgen också - bara för att stilla min nyfikenhet. Det behöver inte vara en av färgerna som syns på bilden (men det får så klart vara ett av dem), jag syr ett nytt fodral i ett lämpligt tyg till vinnaren. Utlottningen pågår i tre veckor så först i augusti meddelas vinnaren. Om du vill vara säker på att inte missa dragningen så föreslår jag att du börjar följa bloggen med t.ex. Bloglovin eller Google om du inte redan gör det. 


Lycka till!

12 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i den leken :) Jag gillar det röd och vita. Nu ska jag kryssa fingrar för att jag blir den som har tur med sig.
    Bra dag till dig!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina! Jag skulle hemskt gärna vilja vinna ett i någon rosa-röd-orange färgskala.... det är min favoritkombination av färger ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill vinna ett kortfodral! Ett lila eller rosa skulle jag vilja ha som matchar mina rosalila jobbgympadojjor : )

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill vinna ett kortfodral! Ett lila eller rosa skulle jag vilja ha som matchar mina rosalila jobbgympadojjor : )

    SvaraRadera
  5. oh! jag vill vara med, grönt hade inte vart fel, den gröna på bilden är superfin!

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vinna ett fodral! Jag har inte en önskefärg, utan flera: knalligt rosa, turkos, limegrön, citrongul, lila eller liknande. Välj en eller flera i valfri kombination. Färger man blir glad av! :)

    SvaraRadera
  7. Ja, tack!! Eftersom jag är svag för grönt, önskar jag ett grönt kortfodral, om jag vinner dvs. I mustiga, ej för dunkla toner, ger färgen ögonvila, men jag är också svag för uppiggande limegrönt och dito näraliggande nyanser.

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna ha ett fodral i grönt m jag vinner. Det är något med grönt som verkligen tilltalar mig!

    //Henrietta

    SvaraRadera
  9. Åh så trevligt!! En toppenbra sak då jag alltid har mina kort lösa i fickorna.
    Om jag vinner kan jag tänka mig en i rött, eller varför inte orange eller rosa. Blått är också fint :)

    SvaraRadera
  10. Spännande!!! Jag vill vinna ett supersnyggt kortfodral i rosa och brunt tack för en givande blogg!!
    // Jenny GW

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med!! Den röd-vita... Tror jag, eller den nedersta...? Jättefina! :) // Sandra

    SvaraRadera
  12. Jag vann ju en sån fin nyckelring förra gången, men jag vill gärna vara med här också om jag får :-)
    Jag skulle helst vilja ha ett i grön eller turkos, o gärna blommigt! Kram!

    SvaraRadera